Entertainment

Czy jesteś już przygotowany do podróży? Nasz przewodnik do miejsca docelowego NSW

po blokowaniu po chorych, choć podróże przed International, wszyscy byliśmy zobowiązani do poszukiwania własnych brzegów inspiracji podróży. Szczęśliwą rzeczą jest to, że Australia ma niezwykle zróżnicowany, wspaniały, a także fascynujący zestaw podróży dla wszystkich. Oto nasze gorące wskazówki, gdzie można jeździć po Nowej Południowej Walii.

Gdy kraje takie jak Włochy zaczynają rozluźniać swoje zasady dotyczące podróży po zablokowaniu, osoby z podróży w Australii patrzą na to, czy nasz rząd będzie zgodny z pozwem.

Włochy umożliwiają ludzi ponowne podróżowanie (od 4 maja 2020 r.), Jednak tylko w kraju i tylko w regionie. Tak więc ludzie w Lombardii – jeden z najgorszych dotkniętych regionów Włoch – na przykład nie będą mogli podróżować do Wenecji, która jest w regionie Veneto.

Ale nie przepraszajcie Lombardian; W końcu mają Mediolan, Bergamo, Lake Como i Lake Iseo w granicach ich zakresu podróży.

Ale podobnie jak Włochy, ludzie, którzy rozumieją tutaj, wierzą, że wkrótce będziemy mogli podróżować wewnątrz stanu-więc jeśli online w Nowej Południowej Walii, oto kilka koncepcji, w których będziesz mógł pójść, kiedy będziesz mógł pójść, kiedy Wejście boomu w pierwszym stanie w Australii.

Gdzie podróżować po Nowej Południowej Walii po zamka o zamykaniu covida

Oczywiście podróż po epidemii najprawdopodobniej nie będzie dokładnie taka sama przez długi czas. A także podnoszenie ograniczeń podróży, będziemy musieli zachować środki ostrożności przeciwko wirusowi, a także działać rozsądnie. Więc proszę, pozostań bez ryzyka, niezależnie od tego, czy jesteś w drodze, czy pozostajesz w pobliżu domu.

Kierować się na północ

Dolina Hunter

Kto domyślał się, że zacząłem ten przewodnik z winem? Nie, nie jestem też zaskoczony! Oprócz Hunter Valley zdecydowanie zasługuje na jak najwięcej historii kredytowej.

Najstarszy region winiarski w Australii, Hunter ma kilka niesamowitych lokalizacji, z którymi można się udać, a także drzwi do piwnicy.

Jeśli mi nie wierzysz, sprawdź te wskazówki dotyczące winnic sugerowanych przez wieloletnie regionalne, a także Winemaster, Ian „Scarbie” Scarborough of Scarborough Wines. Ci faceci tworzą najlepszą chardonnay, jaką kiedykolwiek będziesz smakować, a także ich wrażenia z piwnicy jest niesamowite.

Mamy inne powody (nie tylko wino… jednak głównie!), Aby udać się do doliny Hunter. Sprawdź nasze inne powody, aby udać się do tej wspaniałej części stanu.

Port Stephens

Tuż obok Hunter Valley na wybrzeżu Port Stephens jest nadal (zaskoczeniem) klejnotem ukrywającym się w zwykłym widoku, a także niedaleko Sydney.

Przyjeżdżamy na ten dość półwyspu od wielu lat, a także dobrze rozumiemy obszar. Nie tylko jest wiele lokalizacji do jedzenia, a także picia, ale plaże w Port Stephens są zdumiewające. Jaka jest znacznie lepsza metoda relaksu po długim blokowaniu?

Oto nasz ważny przewodnik po Port Stephens, który zapewniłby smak tego, co odkryjesz tutaj.

Maitland

Złapany między doliną Hunter na południu, a Newcastle na wschodzie, Maitland od dawna ma reputację miasteczka w wieku 30 minut-ponieważ jest pół godziny jazdy od obu swoich miejsc księgowych.

Ale w połowie XIX wieku Maitland, a także jej jeszcze mniejszy sąsiad Morpeth, byli epicentrum kolonii.

Nadal są ślady tych kwitnących czasów do zobaczenia, jednak prawdziwa radość tego miasta nie jest jego historią; To jedzenie.

Jest tu tak wiele niezwykłych lokalizacji do jedzenia, że ​​po weekendzie ledwo w stanie kształtować się do naszego samochodu, nie mówiąc już o naszych ubraniach!

Oto gdzie zjeść w Maitland, a także nasze inne historie o tej interesującej części NSW, której historia wszyscy jednak zapomnieliśmy.

Byron Bay

Być może największym interpunkcją na linii brzegowej północnej NSW jest Byron Bay. i słusznie tak. Nie tylko miasto, jednak cały obszar jest pełen piękna… a także wyjątkowym jedzeniem.

Odkryjesz, że jedzenie tutaj jest wyjątkowo satysfakcjonujące z tylu miejsc oferujących regionalne stworzenie, a także stworzone z miłością.

Jest tu wiele lokalizacji do wypróbowania, jak zobaczysz z naszej kompilacji, gdzie zjeść w Byron, jednak jest tak wiele do zrobienia.

I oczywiście cały obszar jest tak całkiem – sprawdź naszą historię pocztówki, jeśli mi nie wierzysz.

Kieruj się na południe

Southern Highlands

Południowy Highlands na południowy zachód od Wollongong stanowi doskonały wypad z miasta, a także wspaniałą lokalizację, aby uciec od długiego blokady.

Każde miasteczko w Highlands oferuje coś innego, oprócz rozwijającej się kultury wina, choć wszystkie są powiązane jednym wspaniałym Filamentem Złota: Pies.

I co roku południowe Highlands mają czas ciasta – wydarzenie każdego ciasta.

Pie Time – wspaniały tydzień w czerwcu Glory Pie w południowych „Pielands” – ma ten region w najlepszym wydaniu.

2020. Pie Time idzie wirtualne, a 1-7 czerwca odbywa się na obchody „pielęgnacji”, motywując Australijczyków, jak i szerokoPie Up At House, a także podziel się swoimi ciastkami w Internecie z #Pietime i #pisolutions.

Jagoda

Po drugiej stronie gór do Highlands, to zamożne wiejskie miasto od wielu lat było znaczącym przystankiem dla kierowców – choć teraz omijanie Berry, to miłosiernie bardzo cichsze.

Odkryjesz ciasta, za które można umrzeć, a także MT Hay wycofuje się na wzgórzach, jest wyjątkowym miejscem, w którym można odpocząć.

Południowa linia brzegowa i Mollymook

Południowa linia wybrzeża NSW od dawna jest znaczącym nawiedzaniem dla wczasowiczów w Sydney, a także słusznie. To jest absolutnie oszałamiające. Nieskazitelne plaże, zachwycające opcje jedzenia, przyjaźni mieszkańcy… trudno nie lubić południowego wybrzeża.

Jedną z głównych atrakcji naszych czasów na południowej linii wybrzeża było to, kiedy zatrzymaliśmy się w Bannisters nad morzem w Mollymook. To całkiem nieco odwrotne w uroczym nadmorskim mieście z innym oczywistym posiadaniem słynnej restauracji Ricka Steina.

Pomijając tę ​​kultową restaurację, w tej części Shoalhaven jest tak wiele doskonałych wyborów żywieniowych.

Inne części południowej NSW

Nasza ostatnia droga przed Covid-19 uderzyła w południowe części NSW, a także do Victorii. Zdecydowaliśmy się zrobić własne puste esky na rzecz strasznych pożarów buszu, które spustoszyły tak wiele stanu.

To wszystko wydaje się teraz tak długo – mimo że jest to zaledwie kilka miesięcy temu, kiedy to komponuję.

Było to jednak błogosławieństwo, ponieważ udało nam się doświadczyć kilku znakomitych części określania, że ​​idealnie będzie dokładnie takie samo przy następnej wizycie.

Miejsca takie jak Batemans Bay, a także Moraya, Tumut, a także jej wspaniały browar, piekarnia w wycie, a także destylarnia Corowa – możesz odkryć je wszystkie szczegółowe tutaj w naszej pustej historii esky… a także odkryjesz je wszystkie Osobiście lubisz piękno Nowej Południowej Walii.

Ciesz się Środkowym Zachodem

Podróżowanie na zachód od Sydney to tak inne doświadczenie, jak jechać na północ lub na południe wzdłuż wybrzeża. Krajobraz jest tak inny, a także miejscowi.

Pomarańczowy

Jedna z pierwszych lokalizacji na zachód od Blue Mountains, jaką kiedykolwiek odwiedziliśmy, Orange jest pełen naprawdę wyjątkowego jedzenia i wina. Jest to górski obszar, z niesamowitym klimatem, a także wysoką wysokością, co sprawia, że ​​tworzenie tutaj jest jeszcze lepsze.

Oto nasz ważny przewodnik po Orange w stanie NSW, aby zacząć.

Mudgee

Kolejnym cudownym zachodnim miasteczkiem, które jest jeszcze bardziej przyjazne niż pomarańczowe, a może nawet znacznie lepsze wino, a także tworzenie, jest Mudgee. W tej lokalizacji jest coś, co naprawdę zachowało nasze serca. Nie możemy się doczekać powrotu.

Oto hita, gdzie będziemy jeść, kiedy wrócimy, plus naszą najwyższą wskazówkę, gdzie się zatrzymasz. Szczerze mówiąc, najwygodniejsze łóżko, w jakim kiedykolwiek spałem… a także jestem naprawdę wybredny!

Niebieskie góry

Prawdopodobnie najsłynniejszym punktem orientacyjnym w Nowej Południowej Walii są Blue Mountains. Ta część fantastycznego zakresu podziału, która biegnie na północ na południe, około 3500 km, ma tak wiele historii, jak i piękno.

Oto siedem metod doświadczenia wielkości tego krajobrazu, które bardzo sugerujemy, jeśli nie byłeś tu od kilku lat (wszystko zostało zaktualizowane). A także tutaj, gdzie również pobyt w Blue Mountains.

Aby uzyskać więcej naszych historii o niebieskich górach, kliknij tutaj.

Miasto

Oczywiście, jeśli nie chcesz, nie ma żadnego wymogu, jeśli nie chcesz – lub jeśli nie masz wystarczającej ilości czasu. Sydney ma tak wiele do zaoferowania zarówno odwiedzającym, jak i mieszkańcom. Lubimy pobycie tutaj, w mieście, a także tak wiele pisaliśmy o naszych czasach tutaj.

Odkryjesz wszystko, od hoteli w Sydney, a także restauracji w mieście, po rzeczy, a także lokalizacje.

Ale jeśli jesteś tylko przez chwilę w mieście, oto, co możesz wykonać za 24 godziny.

Aby uzyskać więcej koncepcji prostych weekendowych wypadów w Sydney, sprawdź tę historię mistrza!

Jeśli masz więcej czasu na ręce, a także chcesz wpaść głęboko w badania, oto nasza całkowita biblioteka dla opowieści o lokalizacjach, które badaliśmy w Nowej Południowej Walii.

Oczywiście nie byliśmy wszędzie w Nowej Południowej Walii… chociaż nad tym pracujemy. Chcielibyśmy iść na zachód, a także zobaczyć, jak to jest w głębi lądu. Najdalej Zachodem, jaki byliśmy w NSW, to Mendooran – małe miasteczko w pobliżu Dubbo, w którym powstaje szczególnie wielka whisky.

Ale każde miasto między Sydney, a także uszkodzone Hill ma swoją historię. Jak również jest czas, aby je wszystkie usłyszeć.

Czy masz miejsce niepokoju, do którego chcesz się udać, gdy tylko ograniczenia podróży? Powiedz nam w komentarzach.