Entertainment

Wspomnienia z Tajlandii, New Choc Delights, a także teren Aleksandrii przedstawiają show

Winter’s naprawdę rozbity w tym tygodniu. Od jakiegoś czasu spodziewaliśmy się tego tutaj w Sydney, jednak ciepła pogoda sprawiła, że ​​mając nadzieję, że nie nadejdą mroźne dni.

W każdym razie w tym tygodniu niedawno uwierzyliśmy o naszą podróż do Azji – wszystkich uroczych ciepłych dni, a także balsymalnych wieczorów. Otwarcie reszty tego tygodnia na nasze pomysły na nasze pomysły na to, w jaki sposób możesz wyjść z tego australijskiego zimowego czasu bez planowania lub budżetowania.

Plus doskonały konkurs, w którym będziesz mógł wygrać mnóstwo pieniędzy na loty! Jednak o wiele więcej o tym później.

Na razie mam nadzieję, że z przyjemnością będziesz z przyjemnością z naszej najbardziej obecnej edycji IG, a także wkrótce cię zobaczymy! x

Retrospekcja do Tajlandii – szliśmy uroczą plażą w Hua Hin do tych starych platform rybackich na plaży. Każdej nocy są wypłynięte na morze przez regionalnych rybaków, aby przeszukiwać połowy na obiad następnego dnia.

Uwielbiam tutaj wzory w piasku. a także płytka laguna między łodziami, a morzem jest pełna życia. Urocza część tajlandzkiego wybrzeża tutaj.

Nasza nieruchomość wynajmu w basenie w Hua Hin, na południe od Bangkoku, jest absolutną błogością. To część grupy hoteli Aleenta. Ciesz się tym obszarem dla naszego nisko na tym kawałku tajskiego raju.

Po powrocie do Sydney jesteśmy dziś w australijskich biurach komitetu olimpijskiego w Muzeum Sztuki Współczesnej. Aby uczcić, a także wspierać ekologiczne, a także złoto na igrzyskach olimpijskich w Brazylii, Cadbury’s wydało dwa nowe smaki.

Lamingtons smakuje czekoladę z oryginalnymi kawałkami dżemu, a także kokosem, a także Apple Krubie się z chrupiącymi kawałkami biszkopowości, a także jabłkiem.

Oba są zaskakująco bardziej bardziej -szczególnie, ponieważ tak naprawdę nie lubię lamingtonów -i wierzę, że będzie wielkim hitem na tym igrzyskach olimpijskich.

Dziś jesteśmy na terenie Aleksandrii za ich najbardziej obecny spektakl. Stylizacja tutaj jest poza najbardziej niesamowitą. Jak to, co robią tutaj.

Noc na terenie trwa. To styl cyrkowy w Hillbilly z żonglerami, muzykami bluegrass, kuchenką kukurydzianą, a także mnóstwo innych znakomitych rzeczy jutro.

Mimo że noce stają się wyjątkowo chłodne tutaj w Sydney, niebo wciąż robi idealną rzecz. Światło było absolutnie wybitne w tym tygodniu o zachodzie słońca. Warto uważać na oko, a także kamerę pomocną wokół zachodu słońca.

Podsumowanie podróży w tym tygodniu

Co tydzień cofamy się w czasie o kilka naszych ukochanych miejsc podróży, wykorzystując nigdy wcześniej nie widziane zdjęcia naszych podróży. Tutaj patrzyliśmy wstecz w tym tygodniu.

Wody w Neapolu są oszałamiające… zajęte, choć oszałamiające. Pani R naprawdę prześcignęła się z tym niezwykłym strzałem o zachodzie słońca nad tym znakomitym południowym miastem.

Toskania jest jedną z najlepszych lokalizacji na Ziemi dla doskonałej fotografii ulicznej. Wydaje się, że zawsze coś się dzieje nawet na najcichszych ulicach najmłodszej wioski.

Sprawdź nasze artykuły na temat naszej ukochanej części Włoch tutaj.

Duża urocza plaża na świecie – jak według Trip Advisor. Podobnie jak my też! Lot pani Romance nad tą słynną plażą zweryfikował niesamowitą.

Ta tradycyjna rzeźba Roberta Indiany jest prawdziwym punktem centralnym w Nowym Jorku. Istnieją setki takich na całym świecie, jednak musi to być najlepsze! Tak kultowe.

Sprawdź naszą gildię nowojorską do Nowego Jorku, aby zobaczyć najlepsze rzeczy do wykonania na świecie, które są niezwykłym miastem.

Piasek wzdłuż plaży Hyams na południe od Sydney jest jednym z najbiesnych piasków na świecie. Jest to rewelacyjne miejsce na rekolekcje plażowe bez względu na porę roku. Zwłaszcza, jeśli jesteś w Sydney, jest to najwyższy obszar, do którego można się udać.

Jeśli chcesz znacznie więcej na temat prostych ucieczek z Sydney, kliknij tutaj.

Zamek Matsumoto w Japonii jest absolutnie znakomity. Taka słynna scena w środku japońskiej wsi. Oprócz tego jest o wiele więcej do zrobienia.

Oto nasze pomysły na to, co możesz wykonać w tej części Japonii!

Rozumiem, że kontynuujemy o tym, jednak widok na wyspę Capri jest po prostu niewiarygodna. Kiedy tu byliśmy, był to środek włoskiego lata, ale wciąż poradziliśmy sobie z ucieczką od wszystkich tłumów.

Kliknij tutaj, aby dokładnie zobaczyć, jak jak najlepiej wykorzystać swoją podróż na tę wybitną południową włoską wyspę.

I to wszystko na edycję IG w tym tygodniu. Mamy nadzieję, że czerpałeś przyjemność. Dokładnie jak minął tydzień? Czy dostałeś tyle samo fajnego? Powiedz nam w komentarzach!

Obrazy Mr i Mrs Romance za pomocą Instagrama: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – oczywiście konto Insta Mrs R, a także @angrybastard!