Entertainment

Witamy z powrotem w Anglii!

Nie wydaje się, abyśmy wrócili do Sydney tak długo (prawdopodobnie odkąd nie mamy!) Jednak nadszedł czas, abyśmy się przeprowadzili.

Po raz kolejny kierujemy się na północ do Europy. Ta wycieczka będzie tylko krótka 5 lub 6 tygodni – nic takiego jak duże 15 tygodni, kiedy byliśmy tu wcześniej w tym roku.

W tej podróży będziemy spotkać się z dobrymi przyjaciółmi w Wielkiej Brytanii, zmierzając przez Włochy na imprezę ślubną (miej oko otwarte na historię w następnym poniedziałek – będzie to wyjątkowe. Podobnie zobaczymy dokładnie O ile więcej Europy możemy dostać się, gdy jesteśmy w drodze.

Mamy nadzieję, że spodoba ci się ta regularna edycja.

Jim i Christina XX

Mamy teraz naszą wycieczkę do terminalu lotniczego w Sydney do sztuki pięknej. Zamiast walczyć z ruchem ulicznym, wskakujemy na prom, a następnie pociąg, a także jesteśmy na terminalu w około 25 minut. Jest to potencjalnie nieco bardziej kosztowne niż taksówka, jednak jest znacznie mniej stresująca, a podróż promowych jest zawsze świetną metodą rozpoczęcia podróży.

To piękny dzień tutaj w Sydney. Mam nadzieję, że Londyn jest tak przyjazny dla pogody. Mieliśmy szczęście, że cieszyliśmy się Heatwave Anglia wcześniej w tym roku. Czy nadal tam będzie?

Mamy zaledwie kilka godzin od odkrycia…

Witaj Anglia! a także co za podróż. Uważaliśmy, że byłoby to świetna koncepcja, aby wybrać lot, który wylądowałby o odpowiednim godzinie, aby moja mama i tata nas odebrał. Nie patrzyliśmy właściwie, było postój w Abu Zabi. Na szczęście mamy warunek korzystania z salonu biznesowego, jednak 8 godzin jest jeszcze długie.

Christina poradziła sobie z tym, aby się spać, tak dobrze, jak jakoś wykonałem mnóstwo pracy podczas popijania whisky, jednak nadal dodało tyle czasu na naszą podróż.

W każdym razie jesteśmy tutaj teraz. Niech toczą się wspaniałe czasy!

Wspaniale jest znowu widzieć mamę i tatę, a także cudownie widzieć naszych dobrych przyjaciół, a także Dave’a, z kim będziemy, gdy tu będziemy. Jednak nawet lepiej jest znów zobaczyć tych dwóch idiotów! Ruby, a także Flo to klara, a także psy Dave’a, a także są najlepsze.

Jak widać, Ruby the Irish Terrier jest niezwykle schłodzonym psem, podczas gdy springer Springer jest nieco bardziej intensywny!

Wskazówka 1 za pobyt z przyjaciółmi: Zawsze kupuj im prezent, aby podziękować za gościnność.

Wskazówka nr 2: Kup im prezent, który możesz też cieszyć! Kupiliśmy Paella Paella, kiedy ostatni raz byliśmy tutaj w czerwcu. Nasz pierwszy posiłek z tymi niezwykłymi facetami: tak. Paella. Dokładnie jak świetnie to wygląda?

Dave szlifuje swoje umiejętności przez ostatnie kilka miesięcy, a także jestem bardzo zadowolony z jego postępów! Ten drób i chorizo ​​paella (nie ma owoców morza, odkąd Dave znalazł nową alergię) jest niesamowita. Oprócz jeszcze bardziej niesamowitego jest dokładnie to, jak szybka Clare, a także Dave podrzucili to.

Poprosiłbym ich o przepis, jednak wolałbym być tutaj, tak dobrze, jak to dla mnie!

Jesteśmy tylko w Anglii, a także znowu nie jesteśmy. Mama, a także tata, ubijają nas na lotnisko, jednak zanim latamy, zatrzymaliśmy się w ich ulubionej kawiarni – Jubileuszu – na obfite śniadanie.

Teraz o tym mówię. Co powiesz na śniadanie?!

Rozumiem, że Christina ma dla mnie różny punkt widzenia na temat tego, co stanowi pierwszy posiłek dnia – w rzeczywistości napisaliśmy porównanie tego, co stanowi wspaniałe śniadanie – jednak ma to dla mnie tyle sensu. Christina jest nieugięta, że ​​Australia jest najlepszymi Brekkies, a także zgadzam się, że różnorodność rzeczy, które możesz tam mieć, jest imponująca. Jednak nie ma nic takiego jak pełny angielski narybek.

Po śniadaniu z mamą, a także tatą jedziemy do terminalu lotniczego w naszej metodzie do Włoch. Nasi dobrzy dobrzy przyjaciele ze Szwecji pobierają się na jeziorze Iseo na północy Włoch, w pobliżu jeziora Como. Obejrzyj ten obszar na regularną edycję w przyszłym tygodniu – uważam, że będą kilka niesamowitych zdjęć.

Trudno jest jednak pożegnać się z tymi twarzami – przynajmniej rozumiemy, że wkrótce wrócimy. Flo uderza mnie swoim najlepszymi oczami szczeniaka, a także Ruby, która cierpi na odrobinę niepokoju oderwania, nigdy nie jest daleko od Clare. Nawet śpi z głową na krześle Clare, więc wstanie, jeśli Clare się poruszy.

To nie może być wyjątkowo wygodne, jednak jest to boobytrap (a może to powinien być „pułapka rubinowa”), który działa!